niedziela, 27 marca 2011

Metmorfoza Kirolcia12













 przed: ładnie tylko cały efekt zepsuły te doczepiane szczuczne żęsy 9/10
po:zrobiłam cb bardziej elegancko

przed : ładnie lubie styl emo tylko coś mi niegra ten beret ale to tylko moja uwaga 9/10
po: prubowałam zrobić piękną sukienke i się udało ;]
ps: to pierwsze jest przed to drugie jest po

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz