niedziela, 27 marca 2011
Metamorfoza laurenshe
przed : ładnie tylko mnie intrygują te soczewki ;/ 10/10
po: moze jak klikniesz na ten obrazek zobaczysz jaki mi piękny makijaż wyszedł;]
przed: ładna medoll praktycznie niemam zastrzeżń tylko coś mnie te buty nieprzekonują ale mogą być 10/10
po:ubrałam cb bardziej tak tak ooo luzacko ;]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz