poniedziałek, 28 marca 2011
Metamorfoza paulinanaszaklasa
przed: sorrka niepodoba mi się to wgl makijaż byle jaki usta niepasuj ty 5/10
po:przesunełam części tważy i zrobiłam cb na słotką dziewczynke
przed : ładnie podoba mi się ;] 8/10
po : niemiałam pomysłu twoje ciuchy zakrywały same siebie i coś takiego zorbiłam ;/
Metamorfoza MissChlsa55
przed : duże brawa te oczy się ciężko maluje ładny makijaż super wykonany ;] tylko mnie nieprzekonują te włosy ale to tylko moja uwaga ;] 9,99/10
po: ale się namęczyłam uff myśle że mi wyszłe ;]
przed : prosto i ładnie mi się podoba ;] 10/10
po: zrobiłam piękną sukienke z wielu żeczy ale cuż udało się ;] dodałam bym jeszcze ten piękny sweter z dkny
niedziela, 27 marca 2011
Metamorfoza AlinCukierek
przedł: ładnie i ładny makijaż 10/10
po: super mi wyszło
przed: podoba mi się prosto ale ładnie tylko jedno ale te buty hmm 9/10
po: zrobiłam cie tak tak po domowemu ;]
po: super mi wyszło
przed: podoba mi się prosto ale ładnie tylko jedno ale te buty hmm 9/10
po: zrobiłam cie tak tak po domowemu ;]
Metamorfoza olaszczesiak
przed : ładnie i prosto tylko te usta 8/10
po: zrobiłam cie troche na emo a troche na delikatną dziewczynke a makijaż super mi wyszedł ;]
przed: ładnie prosto ale ładnie tylko mam jedno ale buty coś mnie nieprzekonują 9/10
po : pomieszałam style i wyszło coś takiego
po: zrobiłam cie troche na emo a troche na delikatną dziewczynke a makijaż super mi wyszedł ;]
przed: ładnie prosto ale ładnie tylko mam jedno ale buty coś mnie nieprzekonują 9/10
po : pomieszałam style i wyszło coś takiego
Metamorfoza KochanaEmilciaa
przed : ładnie i poprawnie 10/10
po : heh napad mnie nastruj na dzień ziemi więc wszytsko praktycznie zielone ;]
przed: super podoba mi się :* mam tylko jedno ale niepasi mi troche ten kapelusz 9,99/10
po: niemiałam pomysłu masz tak dużo rzeczy że niemogłam się zdecydować i coś takiego wyszło ;/
po : heh napad mnie nastruj na dzień ziemi więc wszytsko praktycznie zielone ;]
przed: super podoba mi się :* mam tylko jedno ale niepasi mi troche ten kapelusz 9,99/10
po: niemiałam pomysłu masz tak dużo rzeczy że niemogłam się zdecydować i coś takiego wyszło ;/
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)